Op de helft! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Iris Tax - WaarBenJij.nu Op de helft! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Iris Tax - WaarBenJij.nu

Op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 Oktober 2017 | Finland, Kuopio

Hallo iedereen!
Het is alweer even geleden dat ik hier iets heb geplaatst, want ik ben slecht in dingen bijhouden. Alles gaat nog steeds goed en ik ben alweer op de helft van deze hele ervaring. En natuurlijk heb ik weer een hoop dingen te vertellen. Zaterdag 30 september heb ik national park Koli bezocht. Het ligt nogal hoog, dus je zou er een fantastisch uitzicht moeten hebben. Helaas was het nogal mistig toen wij er waren, maar het was alsnog een mooie dag. Zaterdagavond 14 oktober kwamen Guus, Mirjam, Frank, Eric en Marianne op bezoek. Samen hebben we veel van Kuopio en omgeving gezien. Nadat ze donderdag weer naar huis gingen, kon ik weer volop werken aan mijn studie (want in die dagen had ik natuurlijk vrij weinig gedaan). Ik moet nu nog 2,5 week hard werken en dan ben ik klaar. Tussendoor maak ik nog wel tijd vrij voor leuke dingen. Dinsdag 23 oktober was er een international food festival georganiseerd door ESN KISA. Allerlei buitenlandse studenten hadden een typisch gerecht van hun land voorbereid en de rest mocht ze allemaal proeven. Bovendien zijn er op dit moment genoeg Halloween party's. Het weer is hier is nu richting winter wonderland te gaan. Op dit moment is de temperatuur rond 0 en de eerste sneeuw is al gevallen (maar niet genoeg voor een sneeuwballen gevecht ofzo). Ik heb trouwens mijn eerste punt terug, een 3 voor public health nutrition. Het Finse cijfersysteem is iets anders dan die van Nederland, dus het beter dan het lijkt, een 3 in Finland is gelijk aan een 8 in Nederland. Verder ben ik druk met het afsluiten van andere vakken, dus over 2,5 week kan ik een iets meer uitgebreide update geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kuopio

Iris

Voor mijn minor studeer ik 1 semester in Finland. Hier zet ik mijn studie Public Health voort.

Actief sinds 05 Sept. 2017
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 2658

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 20 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: